PROFILS Favorīti

EUR GBP LV RU EN

LIETOŠANAS NOTEIKUMI

Šie portāla Hotti (turpmāk tekstā – Portāls) lietošanas noteikumi (turpmāk tekstā – Noteikumi) ir saistoši visām personām, kuras lieto Portālu.

Lūdzu, atcerieties, ka portāls ir pieejams visām vecuma grupām, reģistrētiem un nereģistrētiem lietotājiem, tamdēļ Jūs esat pilnībā atbildīgs par sevis ievietoto informāciju un komentāriem.


REĢISTRĒŠANĀS

Lietotājvārds

Lūdzam rūpīgi izvēlēties lietotājvārdu, jo vēlāk to mainīt nevarēs. Lietotājvārds nedrīkst būt aizskarošs, tas nedrīkst identificēt ne Jūs, ne arī kādu citu personu. Ja lietotājvārda izvēle pārkāps šos noteikumus, Jūsu lietotāja  konts var tikt dzēsts bez iepriekšēja brīdinājuma.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka no vienas IP adreses var reģistrēties tikai  viens lietotājs, kā arī vienai personai drīkst būt tikai viens reģistrēts lietotāja konts.

Lietotāji, kas izveidos vairākus reģistrētus profilus bez iepriekšējas saskaņošanas ar mums, tiks dzēsti un IP adrese reģistrēta.

E-pasts

Reģistrējot savu e-pasta adresi mūsu mājaslapā, Jūs to varat labot vai mainīt jebkurā laikā. Reģistrētais e-pasts nav redzams publiski, taču ir redzams mums.

Uz šo e-pasta adresi saņemsiet pagaidu paroli tās nozaudēšanas gadījumā, kā arī ziņojumus par jaunākajām atlaidēm un akcijām; Jums ir iespēja jebkurā laikā atteikties no šo ziņojumu saņemšanas, izvēloties "atteikties" sava profila iestatījumos. 

Mēs nekad nenodosim jūsu e-pasta adresi trešajai pusei.

Parole

Jūsu pienākums ir turēt savu paroli drošībā un neizpaust to citiem. Ja paroli esat aizmirsis, tad pie ieiešanas sistēmā, uzklikšķiniet aizmirsu paroli, un Jums uz reģistrēto epastu tiks aizsūtīts links jaunas paroles izveidošanai.


AKCIJU PUBLICĒŠANA UN BALSOŠANA

AKCIJU PUBLICĒŠANA

Jebkurš reģistrēts lietotājs var pievienot akcijas preci sadaļā Atlaides LV, taču jāņem vērā ka šī mājaslapa nav domāta reklāmām. Mēs paturam tiesības nepublicēt vai izdzēst pievienotās akcijas, ja saskatām, ka tās konstanti tiek publicētas kā pašreklāma vai arī piemērotā atlaide nesaskan ar mūsu mājaslapas mērķi. No vienas IP adreses var publicēt ne vairāk kā piecas akcijas 24 stundu laikā.

Šeit var tikt publicēt preces tikai ar atlaidēm. Pirms akciju publicēt, lūdzu, izpētiet, vai dotajā brīdī šī samazinātā cena ir viszemākā pieejamā. Svarīgi ir arī pārliecināties, vai pēdējā mēneša laikā šī prece jau iepriekš nav ievietota; šādā gadījumā mēģinājums pievienot preci var būt neveiksmīgs vai arī tā var tikt dzēsta.

Lai publicētu preci, lūdzu, sekojiet soļiem A-F:

A - Izvēlaties atbilstošu kategoriju

B - Pievienojiet virsrakstu, preces nosaukumu.

C - Ierakstiet cenu pirms atlaides

D - Ierakstiet cenu pēc atlaides

E - Ievadiet saiti (linku) uz preci

F - Pievienojiet preces attēlu.

BALSOŠANA

Pluss zīme pie Termometra tiek izmantota, lai reģistrētie lietotāji varētu izrādīt savu atbalstu akcijām.

Ja atlaide liekas izdevīga, balsojiet, uzklikšķiņot uz grādiņiem vai simbola „Balsot”.


KARSTO PUNKTU PROGRAMMA

1.       Karstie punkti tiek piešķirti par ievietotajām akcijām.

2.      Jo karstāk prece tiek novērtēta, jo vairāk punktu saņem tās ievietotājs.

3.       Punkti tiek ieskaitīti lietotāja hotti.lv kontā automātiski; atbilstoši punktu daudzumam dotajā brīdī, publicētājs saņem tik punktu, cik grādu precei ir sabalsoti. 

4.      Karstie punkti tiek piešķirti arī par hotti.lv noformēto piegādi no Lielbritānijas - par katru piegādi Tavā hotti kontā ieskaitīsim 500 karstos punktus.

5.      Punktus vari apmainīt pret Balvām.

6.      Izvēlētā balva tiks piegādāta 21 darba dienas laikā.

7.      Ja punkti tiek apmainīti pret atlaidi preču piegādei no Lielbritānijas, tad šo atlaidi var izmantot uzreiz un nav jāgaida 21 diena.

8.      Karstos puntus un Karsto punktu programmas balvas nevar izņemt naudā.


SATURS

Katrs Portāla lietotājs ir pilnībā atbildīgs par jebkuru informāciju, kuru tas ievieto Portālā un uzņemas pilnu atbildību par radušajām sekām. Katrs reģistrēts lietotājs ir reāla persona, lūdzu, vienmēr respektējiet viņu viedokli un uzskatus.

Jums ir tiesības ievietot portālā tikai tādu saturu, uz kuru Jums ir pilnīgas un neierobežotas tiesības.

Portālā ir aizliegts publicēt informāciju, kas:

- ir jebkāda veida surogātpasts (spams);

- satur norādes uz personiskām vietnēm, reklamē preces un pakalpojumus personīgā labuma gūšanai;

- ir iepriekš nesaskaņota uzņēmuma sevis popularizēšana un ar to saistīto personu publikācijas ar mērķi popularizēt uzņēmumu;

- iekļauj saites ar konkurentu norādēm un kodiem;

- ir labdarības informācija (bez iepriekšējas Hotti atļaujas), saites/linki uz aptaujām;

- reklamē vai veicina piramīdu peļņas shēmas, ķēdes vēstules, metodes, kas balstās uz pārdevēju vervēšanu;

- kas aizskar vai pārkāpj trešo personu intelektuālā īpašuma (autortiesības u.c.) tiesības;

- kas aizskar personas godu un cieņu;

- aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu;

- ir rupja, pazemojoša, apvainojoša, vulgāra, ķengājoša, uzbrūkoša; cenšanās apzināti izraisīt negatīvu reakciju no citiem dalībniekiem, viņu uzskatu un viedokļu noniecināšana;

- ir uzbrukumi personas reliģijai, rasei, ādas krāsai un seksuālajai orientācijai;

- satur datorvīrusus vai izveidota, lai kaitētu datora vai elektronisko sakaru programmatūras darbībai (drošībai);  

- ir pornogrāfiska vai erotiska;

- satur informāciju vai reklamē psihotropas vielas, psihotropam vielām pielīdzināmas vielas vai augus;

- ir tukši vai neredzami komentāri, komentārus bez saprātīgas jēgas un atkārtojošus jautājumus;

- satur e-pasta adresi;

- rosina diskusiju, kurā tiek apspriests kāds no izslēgtajiem vai bloķētajiem dalībniekiem.

Ja portālā tiek publicēta informācija, kas pārkāpj kādu no noteikumiem, tā var tikt nekavējoties dzēsta, kā arī Lietotājs var tikt bloķēts vai pat dzēsts.  

Noteikumu pārkāpumi

Par smagiem noteikumu pārkāpumiem, ļaunprātīgas darbības, atkārtotiem vai rupjiem pārkāpumiem, Jūsu profils var tikt uz laiku bloķēts vai pat dzēsts.

Pirmajā reizē par noteikumu pārkāpumu var tikt izteikts brīdinājums, bet, ja pēc laika noteikumi tiek pārkāpti atkārtoti, profils var tikt nobloķēts vai dzēsts, un IP adrese atzīmēta, līdz ar to liedzot iespēju izveidot jaunu profilu.

 Ziņošana par noteikumu pārkāpumu 

Dalībniekiem ir iespējas ziņot par komentāriem, ko viņi uzskata par apvainojošiem un saskata tajā noteikumu pārkāpumu.

Ziņot par neatbilstošu komentāru vai akciju var uzklikšķinot zem attiecīgā teksta un izvēloties opciju „Ziņot”; ziņojuma sastāvā lūdzu iekļaujiet īsu aprakstu. Ziņotie pārkāpumi tiks nosūtīti moderatoram izskatīšanai.

Lūdzu nereaģējiet uz aizvainojošiem tekstiem, jo tādējādi Jūs varat motivēt pārkāpēju turpināt apvainojumus.Atstājiet šo problēmu moderatora ziņā, kurš centīsies atrisināt situāciju pēc iespējas ātrāk. Lūdzu lietojiet Ziņojumu iespēju saprātīgi, jo ļaunprātīga Ziņojuma opcijas izmantošana vai nepatiesa ziņošana par akcijas beigšanos var novest pie tā, ka Ziņojumu iespēja Jums tiks liegta.



PIEGĀDES PAKALPOJUMA NOTEIKUMI

‌1. Noteikumos lietotie termini
Piegādātājs - pēc pasūtījuma noformēšanas uzņemas nodrošināt preču saņemšanu Lielbritānijas adresē, kā arī nodrošināt kurjerpasta pakalpojumus no Lielbritānijas uz Latviju.

Klients – fiziska vai juridiska persona, kura, saskaņā ar elektroniski noformēto pasūtījumu, ir pilnvarota Preces saņēmēja un kurai Prece tiek piegādāta vai izsniegta.

Prece – jebkāda veida kurjerpasta sūtījums (kaste, paka u.c. iepakojuma veidi priekšmeti), kurš tiek saņemts Piegādātāja Lielbritānijas adresē vai arī tiek paņemts no Klienta pasūtījumā norādītās adreses Lielbritānijā, tiek transportēts uz Latviju un izsniegtas/piegādātas Klientam.

2. Reģistrēšanās sistēmā un pakalpojuma pieteikšana

2.1. Reģistrāciju hotti.lv sistēmā un Preces pasūtījuma noformēšanu Klients veic saskaņā ar hotti.lv Piegādes sadaļā publicēto instrukciju. Klients, noformējot pasūtījumu sistēmā, apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt pakalpojuma lietošanas noteikumiem pēc būtības, izpratis šo noteikumu jēgu un apņemas tos ievērot.

2.2. Klienta pienākums ir noformēt pasūtījumu sistēmā uzreiz pēc pirkuma veikšanas, bet ne vēlāk kā dienu pirms iegādātās Preces noteiktā piegādes datuma Lielbritānijas adresē. Klienta noformētais Preces pasūtījums ir derīgs 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas no noformēšanas datuma. Ja Prece šajā termiņā Lielbritānijas adresē nav saņemta, Klienta pienākums ir sazināties ar pārdevēju un informēt Piegādātāju par Preces piegādes statusu un izmaiņām.

3. Preču iepakošana drošai transportēšanai.

3.1. Pārvadāšanas laikā Precei ir jābūt tādā iepakojumā, kas nodrošina drošu Preces transportēšanu un saglabāšanu tā, lai Preces saturu nebūtu iespējams sabojāt, nesabojājot iepakojumu.

3.2. Preces iepakojuma saturs nedrīkst brīvi pārvietoties iepakojuma iekšpusē sūtāmo vienību pārkraušanas un transportēšanas laikā. Preces saturam ir jābūt iepakotam atbilstoša izmēra iepakojumā.

3.3. Ja Preces ārējais iepakojums nav deformēts un saplēsts, Klients uzņemas atbildību par pakas satura bojājumiem, kas varētu būt radušies neatbilstošas Preces iepakošanas rezultātā.

3.4. Preces iepakojumā aizliegts ievietot priekšmetus, kuru kopējais svars pārsniedz svaru, ko ir paredzējis ražotājs un var izturēt pats Preces iepakojums.

4. Preču pieņemšana pēc adresēm Lielbritānijā

4.1. Preču pieņemšana Lielbritānijas teritorijā notiek hotti.lv publicētajā adresē.

4.2. Preces, kas pieteiktas transportēšanai uz Latviju var tikt paņemtas ne tikai norādītajā reisa datumā (Lielbritānija – Latvija), bet arī citā iepriekš noteiktajā dienā un laikā.

4.3. Ja pirms ierašanās adresē pieteikumā norādītais kontaktpersonas telefona numurs ir ārpus uztveršanas zonas, nav sasniedzams, ir ieslēgts automātiskais atbildētājs, ilgstoši neatbild vai ir aizņemts – Piegādātāja kurjeram ir tiesības uz pasūtījumā norādīto adresi nebraukt.

4.4. Preces Lielbritānijas teritorijā var tikt pieņemtas adresēs dienas laikā, vakarā vai naktī atkarībā no tā, cik noslogots Piegādātāja kurjers.

4.5. Piegādātājam ir tiesības, iepriekš mutiski vai rakstiski vienojoties ar Klientu, piesaistīt citus uzticamus un drošus pasta komersantus Preces paņemšanai Lielbritānijas teritorijā un nogādāšanai Piegādātāja Lielbritānijas adresē.

5. Preču saņemšana, reģistrēšana un uzglabāšana Lielbritānijas adresē

5.1. Piegādātājs nodrošina Klienta pasūtīto preču pieņemšanu un uzglabāšanu Lielbritānijas adresē līdz transportēšanas datumam saskaņā ar grafiku, kas ir publicēts www.hotti.lv.  Transportēšanas datumā visas Lielbritānijas adresē saņemtās Preces (arī nepilnīgi saņemtie pasūtījumi) tiek transportēti uz Latviju un izsniegti/piegādāti Klientam.

5.2. Lielbritānijas adresē saņemto Preču reģistrācija, komplektēšana un Preču piegādes statusa maiņa hotti.lv sistēmā tiek veikta dienu pirms plānotā transportēšanas grafika.

5.3. Ja Lielbritānijas adresē tiek saņemta Prece, kurai nav noformēts pasūtījums un nav iespējams noskaidrot Preces adresātu, prece tiek transportēta uz Latviju un uzglabāta Rīgas birojā 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas. Pēc 30 (trīsdesmit) dienu termiņa beigām Piegādātājam ir tiesības atsavināt Preces saturu, nodot to realizācijai, iznīcināšanai vai kā citādi rīkoties, lai novērstu turpmāku zaudējumu rašanos Preces uzglabāšanas rezultātā.

5.4. Preču pasūtījumi, kas Lielbritānijas adresē un līdz ar to arī Rīgas birojā ir saņemti nepilnīgi (trūkst kāda no precēm) sistēmā ir jānoformē atkārtoti, tādējādi aktualizējot Preces pasūtījuma statusu sistēmā, kas būtiski atvieglo Piegādātāja darbu.

6. Preču izsniegšana Rīgas birojā un piegāde Latvijas teritorijā

6.1. Preču izsniegšana Piegādātāja birojā tiek organizēta iepriekš noteiktā dienā un laikā, telefoniski (SMS) informējot Klientu par plānoto izsniegšanas dienu un laika intervālu. Ja Klientam nav iespēja noteiktajā laikā preci izņemt no Piegādātāja biroja, Klientam ir tiesības pilnvarot jebkuru citu personu izņemt preci. 

6.2. Preču piegāde pieteikumā norādītajā Klienta adresē Rīgā, Rīgas rajonā vai pārējā Latvijas teritorijā tiek organizēta iepriekš noteiktā dienā un laikā, telefoniski (SMS) informējot Klientu par plānoto piegādes dienu un plānoto piegādes laika intervālu.

6.3. Preču piegādi Latvijas teritorijā Piegādātājs veic ar sev piederošajiem transporta līdzekļiem, kā arī piesaistot citus uzticamus pasta komersantus ar kuriem Piegādātājs ir noslēdzis līgumu par preču piegādi Latvijas teritorijā līdz Preces pasūtījumā norādītajai Klienta adresei.

7. Samaksa par pakalpojumu.

7.1. Pakalpojuma maksa tiek aprēķināta par kopējo Preces iepakojuma apjomu (kubikmetros) saskaņā ar hotti.lv publicēto cenrādi - cenu kalkulatoru. Atsevišķos gadījumos, īpaši smagiem Preču iepakojumiem, kuru apjomsvars pārsniedz 250KG uz 1m3 (0.1m3 = 25KG), cena tiek aprēķināta pēc cenrāža 1.70€ par katru kilogramu, ieskaitot PVN.

7.2. Apmaksu par pakalpojumu Klients veic skaidrā naudā Preces saņemšanas brīdī, vai ar bankas pārskaitījumu (rēķins ar Klienta rekvizītiem) līdz Preces saņemšanas dienai.

7.3. Prece Klientam tiek izsniegta tikai pēc pakalpojuma apmaksas pilnā apmērā. Ja Klients pakalpojumu nav apmaksājis, tad Prece tiek aizturēta līdz brīdim, kad Piegādātājs saņem 100% apmaksu par sniegtajiem pakalpojumiem saskaņā ar cenrādi.

7.4. Gadījumos, ja Klients jebkādu iemeslu dēļ nav norēķinājies par sniegtajiem pakalpojumiem un Prece netiek izņemta no Piegādātāja Rīgas biroja 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no rēķinā norādītā apmaksas termiņa vai paziņojuma datuma par Preces saņemšanu birojā, Piegādātājam ir tiesības atsavināt Preces saturu, nodot to realizācijai, iznīcināšanai vai kā citādi rīkoties, lai novērstu turpmāku zaudējumu rašanos Preces uzglabāšanas rezultātā.

8. Piegādātāja atbildība

8.1. Piegādātājam ir pienākums izmaksāt kompensāciju par Preces vienības zudumu, kompensācijas apmēru izmaksājot saskaņā ar pieteikumu un papildus sniegtajiem Preces vērtību apliecinošiem dokumentiem, bet izmaksājamā kompensācija par Preci nepārsniedz 100EUR (viens simts euro, 00 centi). Lielāka kompensācija var tikt izmaksāta gadījumos, ja par konkrētās Preces transportēšanu Klients un hotti.lv ir rakstiski vienojušies, precīzi norādot Preces iepakojuma saturā esošo priekšmetu vai lietu uzskaitījumu un vērtību, kā arī pievienojot Preces vērtību apliecinošus dokumentus. 
Klients ir atbildīgs par Preces apdrošināšanu, ja tā pārsniedz šajā punktā noteikto kompensācijas limitu.

8.2. Piegādātājs, pārvadājot Preces, ir atbildīgs par Preču iepakojuma vai vienību esamību, bet neatbild par Preču iepakojuma saturu, viengabalainību un tehnisko stāvokli.

8.3. Piegādātājs neuzņemas atbildību par nenozīmīgiem vai virspusējiem Preces iepakojuma bojājumiem, kas radušies Preces transportēšanas, pārkraušanas un amortizācijas rezultātā.

8.4. Piegādātājs nepārbauda Preces iepakojuma saturu un neatbild par saņemto Preču iepakojuma satura atbilstību noformētajam Preču pasūtījumam.

8.5. Piegādātājs neatbild par tādu Preču satura bojājumu vai iztrūkumu, kuri Piegādātājam ir nodoti slēgtā veidā un kurus izsniedzot Klientam, Preces ārējais iepakojums ir neskarts un piegādes brīdī Klients nav ierakstījis piezīmi par bojājumiem uz pakas un nav sastādījis atsevišķu dokumentu Piegādātāja kurjera klātbūtnē. Piegādātājs ir atbrīvots no atbildības visos Latvijas Republikas Pasta likuma 45.pantā noteiktajos gadījumos.

8.6. Piegādātājs uzņemas atbildību tikai par tām Precēm, kuras fiziski tiek saņemtas Piegādātāja Lielbritānijas adresē vai arī tiek paņemtas pēc adresēm Lielbritānijas teritorijā saskaņā ar Klienta noformēto pasūtījumu.

8.7. Piegādātājs neuzņemas atbildību gadījumos, ja Piegādātāja Lielbritānijas adresē kādu citu trešo fizisko vai juridisko personu rīcības vai, gluži pretēji, bezdarbības rezultātā Klienta pasūtījumā noformētās Preces Piegādātāja Lielbritānijas adresē netiek piegādātas vispār, vai arī tās tiek piegādātas nepilnīgā skaitā, deformētā vai sabojātā veidā.

9. Preču iepakojumu – kurjerpasta sūtījumu satura ierobežojumi

9.1. Preces iepakojuma saturā aizliegts ievietot:

- narkotiskās un psihotropās vielas;

- jebkāda veida medikamentus (tabletes, ampulas, pulverus u.c.);

- priekšmetus vai vielas, kuru ievešana vai apgrozība saņemšanas valstīs ir aizliegta;

- cigaretes, tabaku, cigarillas, cigārus un citus tabakas izstrādājumus jebkādā daudzumā;

- alkoholiskos dzērienus, tai skaitā alu;

- priekšmetus vai vielas, kuru izvešana no Latvijas Republikas vai apgrozība Latvijas Republikā ir aizliegta; - sprāgstošas, viegli uzliesmojošas, radioaktīvas, ātrbojīgas bioloģiskas un infekciozas vielas;

- šaujamieročus, munīciju, aukstos ieročus vai to butaforijas un atdarinājumus;

- ātri bojājošos pārtikas produktus un citus priekšmetus, lietas un vielas, kuri ir aizliegti saskaņā ar Pasta likuma 24.panta prasībām un kuru transportēšanai ir paredzēti īpaši apstākļi, temperatūras režīms, formalitātes un dokumentācija.

10. Tiesības veikt Preces – kurjerpasta sūtījuma vai iepakojuma satura pārbaudi

10.1. Veicot pasūtījumu un nododot Preces Piegādātāja rīcībā, Klients piekrīt, ka Piegādātājs vai arī jebkura cita Eiropas savienības valsts iestāde, ieskaitot muitu un citas drošības iestādes var veikt Preču – sūtījuma iepakojuma satura pārbaudi arī bez Klienta klātbūtnes visā Preču pārvadāšanas laikā, saskaņā ar Pasta likuma 14. un 26. Panta nosacījumiem.

10.2. Preču – kurjerpasta sūtījumu iepakojumu satura pārbaude var tikt veikta izlases kārtībā, kā arī gadījumos, kad ir aizdomas par to, ka sūtījums satur pārsūtīšanai aizliegtus priekšmetus, vielas vai dzīvniekus, saskaņā ar Pasta likuma 24.punktā minēto aizliegto priekšmetu un vielu sarakstu. Sūtījuma satura pārbaude notiek saskaņā ar  MK noteikumiem Nr.493 "Kārtība, kādā pasta komersants atver pasta sūtījumus, izņem no pasta sūtījumiem pārsūtīšanai aizliegtus priekšmetus, vielas vai dzīvniekus, iznīcina tos vai citādi rīkojas ar tiem".

11. Citi noteikumi

11.1. Klientam ir tiesības pieteikt prasību par Preces vienības nozaudēšanu, satura bojājumu vai iztrūkumu kā arī Precei nodarītajiem bojājumiem ne vēlāk kā 7 (septiņu) darba dienu laikā pēc Preces saņemšanas, bet ne vēlāk kā ir noteikts Latvijas Pasta likuma 53.pantā. Iesniegums ar prasījumu iesniedzams Piegādātājam Latvijas Republikas normatīvo aktu noteiktajā kārtībā. Ja prasības iesniegšanas termiņš netiek ievērtos, Piegādātājs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības.

11.2. Visi strīdi un pretenzijas ir risināmi pārrunu ceļā mutiski vai rakstveidā. Ja sarunu ceļā vienošanās 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā nav panākta, tad strīds ir izskatāms Latvijas Republikas normatīvo aktu noteiktajā kārtībā, ceļot prasību tiesā.


Šie noteikumi var tikt mainīti un atjaunināti jebkurā brīdī, lūdzu, skatiet tos regulāri.


      
Gribi akcijas e-pastā?
Jaunākais blogā
Top 10
36°Guess Women's Body Con Dress
33°Clarks Trace Step Inf Kids Sport Shoes White Combi
31°Now Foods, B-50, 250 Veg Capsules
30°Pink Cross Over Multi Strap Heels
30°Moschino Pink Bouquet Eau de Toilette 100ml
28°Sierra Bees, Organic Lip Balms, Honey, 8 Pack, .15 oz (4.25 g) Each
27°Raspberry Fade Effect Lace Up Pumps
26°Paper Dolls Elvie Lilac Sheer Pattern Block Heels
25°Paper Dolls Black Metallic T Bar Court Heel
23°Clarks Ripton Plain Mens Shoes Blue Canvas
Valūtas kalkulators
Summa
Konvertēt uz
Rezultāts

INFORMĀCIJA

KONTAKTI


e-pasts: [email protected]

SEKO MUMS

©2015 HOTTI Lielbritānijā reģistrēta organizācija.
Visas tiesības aizsargātas.»